کاربر گرامی

مفتخریم که ویکتوری زون را به عنوان مرجع معتبر یادگیری فارکس انتخاب کرده‌‏اید. همانطور که مستحضرید، ویکتوری زون فقط به حوزه آموزش فارکس می‌‏پردازد و هیچگونه فعالیت دیگری در زمینه فروش سیگنال، قبول سرمایه، آموزش بازارهای سهام، رمز ارزها و یا هر عنوان دیگری جز آموزش فارکس ندارد. به لحاظ احترام به حقوق کاربران محترم و قانون‏مندِ ویکتوری زون و پیشگیری از بروز هرگونه مشکل و یا سوء تفاهمات احتمالی، لطفا موارد زیر را مطالعه بفرمایید و در انتها با زدن تیک”پذیرش قوانین و مقررات“، ثبت‌نام و یا خرید خود را نهایی کنید.

  • به دلیل اصل صداقت و اعتماد حاکم بر ویکتوری زون، مایلیم یادآور شویم که بازارهای مالی دارای ریسک می‌‏باشند؛ لذا با دانش و آگاهی کامل در آن‏ها اقدام به فعالیت و سرمایه‏‌گذاری کنید. سه رکن اصلی موفقیت در بازارهای مالی، ترکیب صحیح و حرفه‏‌ای ذات لحظه‏‌ای و با احتمالات بازار، سیستم معاملاتی و شخص معامله‏‌گر است که هر سه، نقش مستقیمی بر نتیجه نهایی معاملات می‏‌گذارند. لذا کلیه آموزش‏‌ها و مطالب ارائه شده در وب‏‌سایت ویکتوری زون، صرفا جنبه مطالعاتی و اطلاع‏‌رسانی داشته و این وب‏‌سایت و سرپرست آن، مسعود معینی، بابت ضرر و زیان احتمالی ناشی از استفاده (غلط) آن‏ها در انجام معاملات، هیچگونه مسئولیتی را نمی‏‌پذیرد. ضمنا این وب‏‌سایت و محتوای آن هیچگونه نقش و مسئولیتی در خصوص تشویق و یا تحریک اینجانب به فعالیت و سرمایه‏‌گذاری در این بازار نداشته‏‌اند. لذا به موجب تایید این مطلب، حق هر گونه ادعا و شکوائیه‏‌ای از وب‏‌سایت ویکتوری زون و سرپرست آن، مسعود معینی، را در هر زمان و مکان در کلیه مراجع اداری، حقوقی و قضائی از خود سلب و ساقط می‏‌نمایم.
  • به دلیل اهمیت و حساسیت بسیار بالای محتوای فارکس، تمامی اطلاعات دریافتی از ویکتوری زون اعم از نوشتاری، مجازی، الکترونیکی و دانش استراتژیک و فنی، محرمانه و مختص همان کاربری که شهریه پرداخت کرده است، می‌باشد. لذا اینجانب (کاربر) با علم و آگاهی از این موضوع، متعهد به حفظ و حراست از موارد مطرح شده و انتشار ندادن هیچ‌یک از این محتوا به مدت ده سال شمسی از زمان ثبت نام در ویکتوری زون هستم. در صورت بروز تخلف در این مورد، مشاهده اقداماتی در جهت تخریب اعتبار و همچنین زیرساخت‌های IT ویکتوری زون و یا هرگونه اقدامی در جهت دور زدن قوانین ویکتوری زون، ویکتوری زون این حق را دارد که اکانت آن کاربر را بدون اطلاع قبلی، حذف نماید و فرد متخلف را بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه از ناحیه آن کاربر ضرر و زیانی متوجه ویکتوری زون شده باشد، آن‌را مطابق قوانین جاری کشور مطالبه نماید.
  • هر اکانت، مخصوص یک کاربر بوده و نهایتا امکان اتصال از دو IP برای هر کاربر ممکن است. چنانچه در وب‏‌سایت برای یک کاربر، بیشتر از دو IP ظاهر شود، ویکتوری زون این حق را دارد که به دلایل امنیتی و محرمانگی محتوا و همچنین اطلاعات کاربر، دسترسی آن اکانت را موقت/دائم قطع کند.
  • به دلیل مهارتی بودن جنس فارکس و اهمیت بسیار بالای تمرین‏‌های هر درس و تصحیح اشکالات کاربران در طول مسیر یادگیری توسط تیم آموزشی ویکتوری زون، مکانیزم دوره آنلاین یادگیری عمقی فارکس (با شهریه 95 میلیون تومان) به گونه‏‌ای طراحی شده است که درسِ بعد زمانی برای کاربر ویژه قابل مشاهده است که تمرین‏‌های درس قبل، با دقت انجام شده باشد و بازخوردهای لازم و تاییدیه‌ی رفتن به درس بعد را از تیم ویکتوری زون دریافت کرده باشد. نقش کاربر (دانشجوی فارکس) در این مسیر بسیار مهم و مکمل نقش و اثر ویکتوری زون است. بدون همراهی واقعی کاربر، تمرین متمرکز و مستمر و خودکنترلی و اجرای صحیح آموخته‌ها، موفقیت در بازار فارکس ممکن نیست.
  • تمام خریدهای انجام شده در ویکتوری زون،‌ با آگاهی کامل کاربر انجام شده و قطعی و نهایی تلقی شده و امکان بازگشت وجه وجود ندارد. تمامی توضیحات مرتبط با هر محصول و خدمت، در صفحه همان محصول نوشته شده است.
  • راه‌‏های ارتباطی با ویکتوری زون،‌ ایمیل و اینستاگرام مندرج در بخش تماس با ما است. به جهت تعداد بالای پرسش‏ها و توجه ویژه سرپرست سایت به کیفیت پاسخگویی به سوالات کاربران، پاسخ‏دهی به پیام‏ها نهایتا ظرف ۷۲ ساعت انجام می‏شود.
  • مدت زمان بررسی و تحلیل تکالیف دانشجوها در دوره آنلاین یادگیری عمقی فارکس بین ۵ تا ۹ روز (بسته به ایستگاه‌ها) است.